tessilina

Alla inlägg under november 2011

Av Tess Tagesson - 28 november 2011 16:49

Tjaaaa ! ledsen att man inte bloggat på ett tag :S men har varit  lite depp ...?  men i alf .. idag har man vart hemma å vart sjuk . å nu sitter man å titta på fullt hus , Haha Galet ! 

</3

Av Tess Tagesson - 22 november 2011 17:22

I remember the way you made love to me 
Like I was all you'd ever need 
Did you change your mind 
Well I didn't change mine 
Now here I am trying to make sense of it all 
We were best friends now we don't even talk 
You broke my heart 
Ripped my world apart 

Av Tess Tagesson - 22 november 2011 16:56

Av Tess Tagesson - 21 november 2011 21:13

Tja ! idag har man vart ledig ! studiedag :D igår sov man hos lina dårå ! nice ! hade visst pratat i sömnen ... Om mat? o.O känner mig lagom normal ! vi sov nere i vardagsrummet xD så på morgonen kommer linas bror och ska dammsuga rummet , men så dammsuger han på oss ist 1 xDDDD Hahah gick gö inte att sova då så xD åkte väl hem runt 12-13 , sen hem duscha och sen åka till norrtan med pappa & syrran ^.^ hyrde filmer , åkte hem och nu har man suttit och titta på det hela dan ! xD ska väl sova snart , har utvecklingssamtal imorrn ..... o.O räääädd :S aja puss hej !



Ps Min underbara pappa köpte en ny phone till mig ! :DDDDDDDD    

Av Tess Tagesson - 16 november 2011 08:24

Hejhej snart ska man ta bussen till....skolan ? :o ska prova och se om jag orkar va där , därför åker jag dit ganska sent ... 10:20  går bussen ^^aja puss ska fixa mig lite ^.- Puss hej !  

Av Tess Tagesson - 15 november 2011 15:18

Hejhej ! ännu en dag spenderad hemma -.- mitt huvud håller på att sprängas & rösten min är borta ..... som tur är kommer mammsen hem med lite glass till mig snart ! :)

Av Tess Tagesson - 14 november 2011 11:43

Hej ! har precis vaknat ! sov inget i natt -.- somna typ vid nio idag , å märkte att min röst är typ borta -.- kul liv ! aja ska försöka få tag på mamma snart i guess .... kanske titta film eller jobba med läxor :s misstänker att jag inte kommer gå till skolan denna vecka ,så känner att jag måste jobba lite så jag hänger med ! o.O usch ..  aja puss hej ! skriver mer ikväll puss 


 

Somehow i've found a way to get lost in you  

Av Tess Tagesson - 13 november 2011 22:29

Hejhej ! riktigt kul att man skrev värsta långa inlägget & sen när man klickar på ''publicera'' så lägger internet & vips så försvinner allt ! -.- aja får skriva om allt dårå ..... idag var man till akuten , fick olika 'recept' utskrivna .... sen åkte man hem var uppe en stund , titta film & åt sen vid typ 2-3 tiden så däcka man ..... skulle äta middag hos alice kl 4 så sa åt mor min att väcka mig i lagom bra tid .. men jag hade visst sagt att jag ville sova längre o.O alltså att jag pratat i sömnen .... så fick gö lagom panik när jag vakna 20 minuter i 6 ! o.O men som tur va så kunde jag åka till SBK i alf :D var där till 8 tills man åkte hem och duscha ! sen snacka man skype med Alice & hennes GRYMT läskiga BF xDDD ska väl sova snart i guess.... Puss hej ! skriver mer imorrn ! 

I never thought
I'd feel this
Guilty and I'm
Broken down inside
Living with myself
Nothing but lies

I always thought
I'd make it
But never knew I'd
Let it get so bad
Living with myself
Is all I have

I feel numb
I can't come to life
I feel like
I'm frozen in time

Presentation


Mitt namn är Tess Tagesson och jag bor i svanberga strax utanför norrtälje , jag har precis börjat som etta på rodengymnasiet och mitt liv handlar i stora drag om skolan ,min pojkvän & vänner .

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

         


Ovido - Quiz & Flashcards