tessilina

Alla inlägg under december 2011

Av Tess Tagesson - 31 december 2011 21:14




Maybe it's not my weekend but it's gonna be my year

And I'm so sick of watching while the minutes pass as I go nowhere
And this is my reaction to everything I fear
'Cause I've been going crazy, I don't wanna waste another minute here


Av Tess Tagesson - 31 december 2011 12:41

Tjenare ! vaknade typ precis ! idag hade man tänkt skriva på en berättelse sakka ! och kanske läsa lite ...? xD ska väl fixa mig lite oxå då det är nyår idag /imorrn ! jävlar vad snabbt året gått ! jag kommer sakna det förjävligt mkt ..... man har träffat så underbara personer som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle möta ! kommer alltid komma ihåg dom <3 om jag ska va helt ärlig har ni förändrat mitt liv ... sen har man förlorat några underbara oxå... that's sucks :/ well,well.... man får hoppas att det här året blir minst lika bra ! mina ''nyårslöften '' kommer längre ner >.< heehe ...  här kommer en låt jag typ pressar <3333333



Nyårslöften !


1. sluta småäta .... XD   2.Träna . 3. vara mera anmält trevlig . 4. få bättre självkänsla/självförtoende  5 .' Break free'' 6. Bli stark . 7 VA GLAD  8. lära mig spela piano ! 9 . säga vad jag tkr . 10 skriva klart ''berättelsen'' om sommaren 2011 








Av Tess Tagesson - 30 december 2011 23:02

Tjatja ! just nu sitter man och snacka skype med Lisa ,Daniel & lina dårå ;D Hahah vaknade fem idag ... alltså på eftermiddagen xD var gö uppe till kl 6 i morse såå .... XD men det roliga va att  jag trodde det var morrn ...aasso typ kl 7 på morgonen eller nåt XD nej men kommer i alf inte kunna sova inatt xDDD men puus på er ska gå nu ! Puusss / Tess

Av Tess Tagesson - 29 december 2011 21:19

Hej hej ! idag har man vart hos denise och lekt ! :D vi tog massor med kort och jag hade nog mer roligt än jag haft på länge ! imorrn vet jag inte alls vad jag ska göra ! :ooo funderar på att kontakta lina och se vad hon ska göra , om vi kan hitta på något eller inte .. ? xD  haja puss skriver mer sen ! /Tess

Av Tess Tagesson - 29 december 2011 08:48

Nu drar man till D-nisse & leker lite dårå ;D ha en bra torsdag , Puss ;) /Tess

Av Tess Tagesson - 27 december 2011 23:14

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.- ööh köpa kläder eller typ ge till ''behövande '' xD

Dag 8 – Mina komplex, sjukdomar och allergier.- typ allt , är väldigt osäker när det gäller hur jag ser ut tex. har inga ''sjukdomar'' . jag tror jag är allergisk mot nötter , men måste kolla upp det snart !

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.-       

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig. öööh har ingen bild på mig idag >.<

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för. -Kärlek ....

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på. - går inte att ladda upp filen för tillfället

Dag 13 – Mitt drömbröllop.- enkelt , vackert . men jag ska ha världens ''prinssesklännig''  xD

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen. -bilden på mig och lina är tagen för 1 år sen :)

Dag 15 – Någonting jag ångrar.- jag ångrar faktiskt inte så mkt :o kanske att jag var så jävla blyg när jag gick i 3-6 :S

Dag 16 – Innehållet i min väska.- smink ,plånbok , kläder etc

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför. - jag vill inte byta liv med ngn ...

Dag 18 – Vad jag åt idag.- köttbullar & spaghetti

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast. - har ingen bild på det jag köpte senast .. kommer inte ens ihåg vad det var för någe xD

Dag 20 – En i min släkt. - vaa ? xD

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan. - j**la sakka låter mig inte ladda upp bilder :'(

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.- att jag vill ändra på mkt . men att jag ändå ''accepterar'' hur jag ser ut .

Dag 23 – En låt som får mig att gråta. - länkar nedan ...

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.- anno 1780 ... älskar historia relaterade shower 

Dag 25 – Min favorithögtid - påsk & halloween ! älskar att klä ut mig !

Av Tess Tagesson - 26 december 2011 11:59

kompisen jag har känt längst är adam :) vi var som ler & långhalm . haha min mamma berätta för mig att en gång när adam hade födelsedags kalas när vi var mindre så sket vi 2 i alla andra å gick runt & drog på en pulka ! mitt i sommarn XD haha finns så många minnen med den grabben , synd att man inte snackar med hnm lika mkt längre :/  

Presentation


Mitt namn är Tess Tagesson och jag bor i svanberga strax utanför norrtälje , jag har precis börjat som etta på rodengymnasiet och mitt liv handlar i stora drag om skolan ,min pojkvän & vänner .

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

         


Ovido - Quiz & Flashcards