tessilina

Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

jullov?

Av Tess Tagesson - 5 januari 2013 22:21

Hej igen !
hade tänkt skriva lite hur mitt jullov har vart !
om jag ska vara ärlig har det vart det mest perfekta men ändå det mest läskiga jag vart me om !
fått dom perfekta julklapparna och haft det finaste nyåret ! fick äntligen uppleva att bli kysst på tolvslaget ! vart till täby två gånger och ikea en gång ! Där införskaffa man en ny garderob , tack så hemskt mycket pappa älskar dig ! och idag har man 11 månader med gustav ! sjukt hur fort det gått !
----------------
idag har man spenderat dagen hemma , spelat sims *nörd* och duschat , åkte till älsklingen typ fyra och har firat tretton dagdafton med han och hans familj :) trevligt det! men ska mysa lite nu i mjukisar å med min prins !
puss hej !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Tagesson - 4 november 2013 12:47

goddagens ! första dagen i skolan efter en veckas lov ! tänker inte be om ursäkt , då jag ville ta denna vecka till att bara skita i allt och bara vila var sjuk de 3 dagarna innan lovet , och när jag till sist fick de så har jag vart med min po...

Av Tess Tagesson - 25 oktober 2013 09:00

Namn: Tess Tagesson Ålder: 16 Längd: 167 cm Sko-storlek: 38 Född: Danderyds BB Bor: Norrtälje (landet) Gör just nu: har en jätte skojjsig lektion *host*   Allmänna frågor: Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: tänker efter innan...

Av Tess Tagesson - 24 oktober 2013 13:15


 satt och titta på google , för att leta efter den perfekta outfiten till hösten , då jag hade ide torka .   hehe . och hitta denna perfekta outfit som verkligen blev en insperation !  älskar den verkligen hur jag kommer försöka klä mig i höst ! ...

Av Tess Tagesson - 23 oktober 2013 13:00

 som svar på rubriken ska jag börja med att säga att idag är det minnelies fördelsedag ! 16 bast :)   idag har vi än rätt långdag med samhällskunskap ,idrott med våran grymt irrierande ,virriga idrottslärare , sedan lunch och engelska ? äsch komm...

Av Tess Tagesson - 22 oktober 2013 13:04

jag hatar verkligen att börja inlägg för jag vet verkligen inte hur man ska göra .. känns liksom konstigt att skriva -hej,hallå,tjena osv . men men .. just nu har jag samhällskunskap ,dock så är varken min hjärna eller mina tankar här . än en g...

Presentation


Mitt namn är Tess Tagesson och jag bor i svanberga strax utanför norrtälje , jag har precis börjat som etta på rodengymnasiet och mitt liv handlar i stora drag om skolan ,min pojkvän & vänner .

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

         


Ovido - Quiz & Flashcards