tessilina

Alla inlägg under mars 2012

Av Tess Tagesson - 22 mars 2012 07:35

Godmorgon godmorgon ! 

idag är man klar tidigt och har därför tid att blogga ! 

ska tagga till skolan snart & det kommer nog bara bli en vanlig dag i princip :)

ska se hur ida klarar sig utan gips då hon igår äntligen fick ta bort det :)

sen så blirre nog norrtälje med lisa efter skolan :) najjs najjs :) 


skrev även om min teknik uppsats igår då min F*****a lärare tvinga mig -.-

men nu är den klar som tur e ! 


Men ska borsta tänderna nueee 

:D

Puss hej !//Tessiboy

     

Av Tess Tagesson - 20 mars 2012 08:11

Hej hej ! klockan är tio över & jag börjar tjugo över , PANIK 

sitter här klar medans dom andra sölar ...-.-

BAJS 

nej men idag har man bara 3 lektioner så det är ganska chill endå :)

sen så kommer Älsklingen & hämtar en :) Awesome :)


Men ska åka nueee ... 

Puss hej // Tessiboy


     

Av Tess Tagesson - 11 mars 2012 11:59

Tja!

Nu har Älsklingen åkt ,såå nu sitter man här helt 4-ever alone & gör ingenting ;(

Städa hans epa igår ,asnajjs om man bortser från att man fick ont i ryggen xD 

idag ska man väl inte göra så mkt , typ sitta hemma .. xD 

& imorrn äre skola :)

usch .... 

Tror jag håller på bli sjuk , Såå det känns gö sådär lagom kul , not 


Nej ska väl gå & äta glass åh tycka synd om mig själv en liten stund nu .. :3


Puss hej ! //tessiboy


   

lässkigt ;(   

Av Tess Tagesson - 9 mars 2012 19:09

Hej ! gick till skolan i alf idag då ! :) 

Hade det Otroligt kul med Gulliga Josefin ! :') 

hade dock två prov , som jag inte visste att vi skulle ha (Y) lyckat !!

Jaja .. efter skolan åkte jag , älsklingen & syrran till norrtälje & köpte Äckligt mkt Onyttigt ;)

nu sitter man & väntar på mat  , Jummy ! :)

Funderar på att dra på min parallel klass disko , men vet inte riktigt :D

imorrn blir konfa , den sista innan Sälen resan :)

får se om Älskingen skjussar mig :)

men ska väl ta & Äta nu :) puss hej // Tessiboy :)       



Av Tess Tagesson - 8 mars 2012 18:01

Det är verkligen värt att se hela !


Av Tess Tagesson - 8 mars 2012 15:42

Tja ! precis som jag sa , ska jag börja blogga igen från & med idag ! 


vart hemma i snart 2 dagarn nu :( skit asso ... 

funderar på att gå till skolan imorrn men vet ej :/ 

Sitter & tittar på Plain Jane å har inget att göra direkt o.O hehe ... x) 


Puss hej //tessiboy 


     

Av Tess Tagesson - 7 mars 2012 22:52

Börjar blogg igen imorrn dårå ! Läs :3

 

Presentation


Mitt namn är Tess Tagesson och jag bor i svanberga strax utanför norrtälje , jag har precis börjat som etta på rodengymnasiet och mitt liv handlar i stora drag om skolan ,min pojkvän & vänner .

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

         


Ovido - Quiz & Flashcards