tessilina

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Hej !

Av Tess Tagesson - 4 november 2012 17:41

Dags att börja blogg igen då ! ska göra om bloggen lite och sen får vi hoppas att jag bloggar minst en gång per dag framöver ! låter det bra ?

på den här bloggen kommer jag inte dra några fjortisfasoner så det är uppfattat , för finns det något jag stör mig på så är det just det . okej ,visst om du skriver något som har hänt dig osv och så vill du sedan inte nämna namnet på personen så OK visst men om du skriver en hel jävla bok där du berättar om att du stör dig jätte mycket på en viss personoch sen får du typ 20 nya sms från dina kompisar som frågar om  det var dom du menade så känner jag såhär att antingen är du en förjävla taskig kompis som verkligen visar att du inte tycker om alla dom här personerna i fråga eller så verkar det som ingen litar på någon ... well...


Aja här är i alla fall min dag   

dagen började med att jag vakna upp hos pojkvännen följde med han & hans familj till kyrkogården för att att fixa deras släktingars grav , åkte hem åt lunch chillade lite sen åkte jag hem . bakat spelat lite & nu sitter jag här och matar min katt med falukorv ....

ja...


imorgon är det skola igen efter en jätte skön vecka med lov   

och då har även jag och min älskling 9 månader tsm    Älskar dig   


så efter skolan åker man till honom , och ska plugga läxor tsm ... ROMANTISKT ;) 


nej men något kul får vi väl hitta på :) 


men ska gå nu  byeee // Tessiboy

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Tagesson - 4 november 2013 12:47

goddagens ! första dagen i skolan efter en veckas lov ! tänker inte be om ursäkt , då jag ville ta denna vecka till att bara skita i allt och bara vila var sjuk de 3 dagarna innan lovet , och när jag till sist fick de så har jag vart med min po...

Av Tess Tagesson - 25 oktober 2013 09:00

Namn: Tess Tagesson Ålder: 16 Längd: 167 cm Sko-storlek: 38 Född: Danderyds BB Bor: Norrtälje (landet) Gör just nu: har en jätte skojjsig lektion *host*   Allmänna frågor: Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: tänker efter innan...

Av Tess Tagesson - 24 oktober 2013 13:15


 satt och titta på google , för att leta efter den perfekta outfiten till hösten , då jag hade ide torka .   hehe . och hitta denna perfekta outfit som verkligen blev en insperation !  älskar den verkligen hur jag kommer försöka klä mig i höst ! ...

Av Tess Tagesson - 23 oktober 2013 13:00

 som svar på rubriken ska jag börja med att säga att idag är det minnelies fördelsedag ! 16 bast :)   idag har vi än rätt långdag med samhällskunskap ,idrott med våran grymt irrierande ,virriga idrottslärare , sedan lunch och engelska ? äsch komm...

Av Tess Tagesson - 22 oktober 2013 13:04

jag hatar verkligen att börja inlägg för jag vet verkligen inte hur man ska göra .. känns liksom konstigt att skriva -hej,hallå,tjena osv . men men .. just nu har jag samhällskunskap ,dock så är varken min hjärna eller mina tankar här . än en g...

Presentation


Mitt namn är Tess Tagesson och jag bor i svanberga strax utanför norrtälje , jag har precis börjat som etta på rodengymnasiet och mitt liv handlar i stora drag om skolan ,min pojkvän & vänner .

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

         


Ovido - Quiz & Flashcards