tessilina

Alla inlägg under september 2013

Av Tess Tagesson - 24 september 2013 21:00

jadu är jag tillbaka ? ja det är väl det som är frågan , för jag börjar alltid så här säger att jag ska skriva och sedan så gör jag inte det , har världens lust att skriva & vips så är den borta och jag blir bara allmänt lat ....

aja den här gången ska jag försöka förbättra ,ig och fanken skriva här åtminstone varannan dag !

har gö så mycket som behöver skrivas av , och då menar jag inte att jag kanske har världens mest intressanta vardagsliv utan att det är mina tankar och känslor som sättas om i meningar och ord för att jag ska kunna  må bättre . jag antar att att skriva för mig är som en slags terapi , precis som jag använder musik , t.ex när jag lyssnar på en låt , oftast tycker jag om depp låtar för dom har en djupare text och mening, så lyssnar jag på orden och låtens mening för att förstå andra männiksors smärta och tillslut så känns antigen inte mina problem så stora eller så stämmer texten och låtens känsla in precis på den situation eller humör in på just mig . 


aja nu ordbajsar jag för mycket igen men jag tror ni fattar meningen ;) 


   färga rött igen kanske ?

Presentation


Mitt namn är Tess Tagesson och jag bor i svanberga strax utanför norrtälje , jag har precis börjat som etta på rodengymnasiet och mitt liv handlar i stora drag om skolan ,min pojkvän & vänner .

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

         


Ovido - Quiz & Flashcards